::Beautiful::
D'Owner!

Hello there . Welcome (:



Entries About Linkies Stuff

Hai! *waving fast* I'm Sahila . You can call me Sahila, Ila or lala . I'm 16 btw . Mrsm Taiping citizen . My former scholl is MRSM Lenggong . I love 9th batch (:


Tagboard!



Credits!

Template: NurulKyu
Base Code: Nurul AtiQah
Others:   


LENGGONG :')







Hye peeps. Boleh tak nak luah feeling sikit about MY OLD MJSC. Actually, aku rindu gila gila punya gila kat 9 batch. Diorg laa abg, diorg la kakak, diorg jugak adeq :') Sayang gila kat diorg. Time aku nak pindah dulu, sumpah terkejut gila nama aku kat senarai students yang dapat pg PKP or lebih dikenali MRSM TAIPING. Hmm, aku usha then blah macam tu je. Takde rasa pape pun. Tetibe time aku naik tangga, aku lalu la kelas Alpha, nampak roomate aku menangis then peluk aku sekuat hati die. Aku ingat lagi die kata " Ilaa, kau nak tinggal aku ke kat Lenggong nie? Hopefully kau tak lupa kat aku " Sumpah sadis gile ayat die. Aku taktahu nak kata apa, hanya  mampu menangis dan menangis :'( Aku sayang member2 aku katsane.  Ramai gila dapat Pkp time tu, rasanya 79 orang, half of the batch T.T Memang meraung laa kami. Hahaha. Malam before last day kat sane, kami buat majlis, kecik je. Sebab pengetua tak kasi lebih daripada pukul 12. Aku harap sangat someone nie datang jumpa aku, tapi tak :( But, I'm trying to make myself happy even It is fake smile :') Malam tu jugak aku dapat mesej from someone yang aku harapkan sangat *1 New message received* OMG ~ Sumpah aku terlompat2 macam beruk :3 Hahaha, BEST GILE. Rasa macam mimpi pun ada ^.^ 

Tomorrow :
Aku jumpa laa mamat tu. Punya lama aku tunggu die,. Haihh. Tetibe die datang bawak choc. Besar gile :O Tapi aku just bagi die duit seringgit yg bentuk <3 tu. Hahaha, sweet kan? Tapi aku sedih sebab aku rasa itulah pertemuan kiteog yang terakhir. Huhhh, *touching mehh
*